Just Klik!

Friday, October 1, 2010

CARI DUIT

Ari ni pagi2 lagi sibuk ngan barang jualan. Buat hotdog segera utk jual di gerai kat masjid negeri. Buat 100 ketul tu....!! Kebas2 kaki duduk lama sangat. Urus anak nk gi sekolah lagi.. Balik sekolah nk gi ambil lagi Penatnyaaaa....tapi x pelaa!! Demi nk mencari sesuap nasi le katakan..!!! Bukannya senang nk jadi senang.....ooi. Biarlah buat bisnes kecik2 je. Drpd kena tipu kononya cara buat duit yg macam2 tu - kata formula luarbiasalah, wang expressla... xde maknanya boleh buat duit mudah macam tu... hujung cerita minta duit kita!!!! memang le dia dpt duit tp kita melopong... Suruh cari org bawah berjela2 dulu baru leh dpt duit... itu namanya memang xde la tu. Bukan senang nk cari org yg nk keluar duit gitu2 je. Buat bisnes jual goreng pisang tepi jalan lagi baik...kan! kan! kan! Dah tentu balik modal kalau x untung sekalipun... Merapu  pjg2 plak kita ni...he! he!
Have a nice day! :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...