Breaking

Friday, October 22, 2010

PROGRAM SCORE A DI MASJID NEGERI ESOK

     Esok kami nk kumpul ramai orang dengar cerita pasal score A ..... buat di  bilik seminar Masjid Negeri. Waktunya ada 2 sesi. Sessi pertama  pukul 3 petang dan  sessi  Kedua pukul 5 petang. Dah ajak ramai tu...biar ramai-ramai. Sesiapa yang tinggal di Shah  Alam dan kawasan sekitarnya boleh datang....... dengar dan join lepas tu.
     Program yang teramat bagus untuk anak menjadi pandai dengan tuisyen online nya dan program yang teramat bagus untuk ibubapa menambah pendapatan. Sambil  menjadikan anak bijak dan pandai kita pula boleh buat duit..... Ada ke orang yang tak nak anaknya pandai, sudah tentu tak ada kan....!!! Dan lagi program in akan  berterusan....selagi ada orang kahwin dan dapat anak, selagi itulah program ini berjalan. Jangan tunggu lagi... rebutlah peluang selagi boleh....anda adalah apa yang anda lakukan...buatlah pilihan yang tepat.
     Sesiapa yang datang ke Masjid Negeri nanti boleh jumpa Noor di Gerai Makanan & Minuman Ringan (berdepan dengan Gerai Cermin Mata) atau talipon no : 0172387594

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...