Breaking

Wednesday, November 3, 2010

Keluh Hidupku....

Hidup mana yang x ditimpa masalah.... kalau hidup tu statik je... xdelah cabaran... bagi aku setiap kali aku ditimpa masalah atau disentap jiwa raga... aku kuatkan semangantku, tawwakal dan pastikan aku x cepat mengalah dan tewas dengan semua tu. Akan ku tempuh segalanya... aku nak jadi insan yang amat penyabar dan tegar menghadapi setiap ujian mu ya Allah.... itu tekadku... azamku... Sekiranya aku khilaf Kau berikanlah petunjuk agar aku x silap membuat perhitungan.....  Ku memohon padamu agar meletakkan tahap kesabaranku ke tahap yang jitu..dan kukuh di hatiku ini.. Aku pasrah dengan segala yang kau takdirkan untukku.. Sesungguhnya segala yang baik itu datang darimu... dan perkara yang buruk itu hadir disebabkan kelalaianku dari mengingatimu, YA..ALLAH.. Amin Ya Rabbil A' Lamin.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...