Just Klik!

Monday, January 24, 2011

Start berniaga kt lot baru...

Dah dpt niaga balik..... Kawasan baru.....  jauh terceruk, org tak perasan lagi. Sewa dah naik pulak tu. Macamana ni? Jualan tak memberangsangkan langsung. Pening kepala... My hb merungut je kerjanya. Apa-apapun tunggu ajelah minggu depan... Kami dah lama niaga kat masjid, orang pun ramai dah tahu apa yang kami jual. Bila pelanggan lama ramai dah tahu nanti... rasanya akan oklah jualan kami nanti. Yang penting bersabar dan percaya yakin dengan rezeki yang diberi Allah.Nak merungut-rungut pun bukannya dapat buat apa. Insya'allah!! 
Sebenarnya aku seronok dengan tempat baru tu.... Maklum, tempat sendiri... tak kongsi. Senang nak buat apapun dan tak sendat dengan barang. Tapi tulah, kalau dilepaskan sayangnya!!! Mintak2 dptlah dikekalkan gerai ni walau dah niaga di tempat lain.. Niaga kat masjid ni bagus... amal ibadat terjaga... tu yang best tu...

Have a nice day! :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...