Breaking

Monday, February 7, 2011

ANNUR RAWATAN RESDUNG & KECANTIKAN

RM 35.00
Inilah nama pusat rawatan yang telah saya jalankan sekarang. Telah beroperasi selama hampir setahun. Pusat ini menawarkan perkhidmatan rawatan resdung yang berlainan dengan pusat rawatan yang lain iaitu kaedah rawatan wap herba dan cucian rongga hidung. Ia terbukti berkesan dalam membantu mengatasi gejala resah hidung yang dialami sebahagian besar masyarakat hari ini. Kami juga telah menjadi stokis produk resdung yang dinamakan NTRESD khas bagi golongan yang mengalami masalah resah hidung.

Resah hidung merupakan merupakan antara penyakit yang serius membelenggu kehidupan seharian. kajian saintifik telah menemui bahawa punca penyakit resah hidung ini berpunca daripada jangkitan bakteria ke atas hidung dan rongga-rongga di dalam tulang muka yang bersambung ke hidung melalui saluran-saluran yang sangat kecil yang dipanggil sinus. Impaknya, penyakit ini boleh memberi kesan kepada wujudnya gangguan pernafasan, batuk, gatal hidung, kerap bersin, tidak bermaya dan tidak sedap badan. Oleh itu, pakar perubatan mengakui bahawa resah hidung jika dibiarkan tanpa rawatan boleh mengakibatkan  maut tidak langsung yang disebabkan oleh komplikasi pada otak pesakit.

RM 25.00
NTRESD dihasilkan berasaskan cecair yang menggunakan kaedah semburan (spray) ke bawah lidah, kaedah yang amat unik, mudah digunakan dan dibotolkan agar mudah dibawa kemana sahaja. Istimewanya produk NTRESD ialah ia sesuai untuk semua lapisan umur samaada bayi, wanita mengandung, dewasa atau golongan yang lanjut usia. NTRESD bukan sahaja boleh membantu masaalah resah hidung, malahan membantu merawat jerawat, lelah, asma,  tidur berdengkur, sakit gigi dan gusi serata membantu meningkatkan tenaga dan daya tahan badan.


Produk NTRESD ini merupakan formula yang berasaskan perubatan Islam dengan menggunakan herba-herba terpilih sebagai penyembuh dan antibodi semulajadi iaitu madu dan habbatussauda sementara bunga cengkih, kulit kayu manis, mengkunyit, adas pedas  dan cuka epal terbukti sebagai penyembuh dalam perubatan melayu dan dikuatkan dengan amalan doa dan selawat semasa ianya dikilangkan Produk NTRESD dikolangkan mengikut standard dan piawaian IMP (Islamik Manufacturing Practice)

RM 25.00 
Annur Rawatan Resdung & Kecantikan menawarkan pengkhususan dalam rawatan resdung yang kaedahnya lain dari yang lain dengan harga yang amat berpatutan. Perkhidmatan dan rawatan yang kami tawarkan ini adalah untuk lelaki dan wanita. Kami juga menjual berbagai produk resdung yang lain seperti bedak, sabun, pelembab mata dan hidung dan lain-lain produk yang semuanya berkualiti. Juga ditawarkan perkhidmatan mandi wap herba. Ia boleh merawat penyakit kronik seperti kencing manis, darah tinggi, asma, resdung, gout dan sakit-sakit badan. Di samping itu dapat melancarkan peredaran darah, membuang toksin, menyerikan wajah yang pucat, memberi tenaga kepada badan yang letih dan tak bermaya dan ia amat sesuai untuk wanita lepas bersalin. Kelebihan mandi wap herba ini juga boleh membuang lemak dalam badan dengan mandi wap selama 15 minit boleh membakar kalori sebanyak 400 hingga 600 kalori. Justeru itu ia dapat mengurangkan berat badan.

Annur Rawatan Resdung & Kecantikan beroperasi di No. 18A, Tingkat 1, Jalan Timun G, 24/G Seksyen 24, 40300 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan. Sebarang pertanyaan sila hubungi Puan Noor,  Tel no. 0172387594.


RAWATLAH DIRI ANDA UNTUK ANDA JUGA......



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...