Just Klik!

Monday, February 21, 2011

skarfmerahjambu

Penat giler pagi ni....... dek smlm berniaga, ari ni baru terasa lenguhnya, sakit pinggang, sakit kaki dan segala bagai keletihan lagi. Apapun sempatlah juga bercerita-ceriti di sini lagi.....

Ari ni dpt tahu adik dari Ipoh nk dtg..... ada kes mahkamah dia yg x selesai2 lg dgn ex-husbandnya. Pagi2 ank2 dah habis gi sekolah.... boleh relax sekejap sebelum masak tghari... 

Aku nk cerita pasal satu blog ni....... dulu2 aku selalu masuk blog ni...dh lama jugak aku lupa... baru2 ni aku masuk balik....blog ni dulu ada satu kolum di majalah Mingguan Wanita..... aku suka baca blog ni...baru2 ni aku cari blog ni..... dlm majalah aku tengok dah xde ...

Cari punya cari.... mula2 jumpa blog pelik yg ada tajuk je..."Siapa Lelaki Ini" oleh Romeo Retro.Lepas tu godek punya godek baru le jumpa blog ni... Dah lama x update blog ni... last updated Oktober 2010... Pada Cik Salina...tuan punya blog skafmerahjambu.blogspot.com/ .... mana awak menghilang.... Awak pegi mana... x menulis lagi ke... rindu awak... tulisan awak yang bersahaja tu!

Have a nice day! :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...