Just Klik!

Saturday, February 12, 2011

Yang Terindah Bagiku......

Skrg ni bulan Februari.mengingat kan aku pada Valentine Day atau Hari Kasih Sayang .Org kita  memang x elok  buat sambutan pada hari ni....hari org putih tu.... Apapun aku teingatkan zaman dulu2...iyelah, zaman waktu bercintan-cintun dulu la. Diam x diam dah hampir 20 tahun usia perkahwinan kami.... Dah ada 4 orang cahayamata. Dah macam2 dugaan yang kami alami. Zaman senang, zaman susah dan zaman yang macam2 hal dan karenah pun ada. Alhamdulillah..... semuanya dapat kami harungi dengan penuh kesabaran. 

Zaman bercinta, zaman berkasih sayang memang indah tapi penuh dugaan. My hb ni romantiklah jugak tp kampungan sikit. Ada jugalah kejutan yang diberikan waktu valentine day dan pada hari2 yang perlu dingati  ni . Haha! gelihati betul.... tp x mau cerita... biarlah rahsia. Walau dah lama berkahwin.... rasa macam baru semalam je kami berkahwin. Itulah namanya bahagia.... walau sesusah manapun kehidupan ini asal hati bahagia semuanya x jadi satu bebanan langsung.

My hubby seorang yang suka bercakap..... so aku kena jadi tukang dengarlah. Tp xboleh mencelah sampai dia habis cerita dan iyekan saja cakapnya. Ujung2 cerita baru le boleh komen, itupun sikit2 je... n dia ni suka bergurau...kenalah sporting... aku bukannya jenis yang suka merajuk dan marah2pun. Itulah kehidupan kami.... apapun kesabaran n jangan cepat melenting adalah kunci utama kebahagiaan ini...... so semuanya ok je!!!!!!






Have a nice day! :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...