Breaking

Saturday, October 1, 2011

Salad Telur, Timun dan Tomato

Mak aihhhhhh!!!!!!!!!! simple je resepi aku ni...........

Layan je lahhhhhhhhh........... aku ni memang dah xde masa nk masak. Lagipun x larat nk terkejar2 masak nihhhhhh.......... almaklum sibuk berniaga.

Bila tengok para blogger masak lauk pauk n aneka jenis puding dan kek yg canggih-manggih....... alahai, jelesssnya. X terlarat aku nk mengcopy dan memasak makanan2 tu. Semuanya canggih gilerrrrrrrrrrrr bagaiiiiiiii!!!

Ada antara masakan tu yg x terfikir dek akal pun, dah tentu aku x pernah merasanya. Tu la pasal!!! aku ni ketinggalan zaman betoi gamaknya.......... he..he!

Pada  para blogger masakan, masam manis, secubit garam, duniaku, pautan kasih, home sweet home dan berpuluh lagi blog yg aku ikuti, aku tabik spring pada korang semua..... n then kalau aku ada masa  lapang, aku berazam nak cuba buat resepi masakan korang sebab aku teringin bebeno nk rasa masakan yg x pernah aku rasa tu.

Apapun............ inilah  aku, stay masak yg simple dan mudah2 jerrrrrrrrrrr..........!!!

Layannnnnnnnnnnnnn............

'Salad Telur, Timun dan Tomato'

Bahan2 :

Telur
Timun
Tomato
Sos Cili

Cara2 :

Telur direbus, dibuang kulit dan dibelah 4. Timun dibuang kulit dan dihiris nipis. Tomato dibelah 6. Susun semua bahan didlm pinggan dan curahkan sos cili. Sedia dihidangkan.

Itu jerlah..... selamat merasa!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...