Just Klik!

Thursday, August 20, 2015

Masak Lemak Putih Petola, Fucuk dan Tauhu Bersama Sambal Ikan Kembung


Sekarang ni dah tah terkejar masak macam2 makanan dah... Dedulu rajin try dan buat resepi itu... resepi ini... Dah surrender dah... Masak apa yang patut je.

Sebab pertama... sibuk.... Sebab seterusnye, tak ada ramai yang nak makan.... 2 - 3 kerat je yang tinggal kat rumah. Memilih makan plak tu... yang tak biasa dia makan atau tak pernah jumpa dan rasa, jangan harap la dia nak sentuh. Nanti terbuang jer... suami denan anak bongsu... cerewet bab makan ni...

Tu la... alkisahnyer bila anak2 dah tinggal jauh belajar. So, tu yang lagi xde mood nak masak lebih2..

Okey la.... 

Sesiapa yang nak resepi mudah aku ni.....hehe!

Masak lemak putih petola, Fucuk dan tauhu... klik SINI

Sambal ikan kembong..... klik SINI

Sehingga bertemu lagi.... bye!


Have a nice day! :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...