Just Klik!

Wednesday, August 12, 2015

Masak Kicap Telur Rebus...kegemaran keluarga!

Sibuk jugakla, kebelakangan ni.... Masak sehabis ringkas gitu... Ada berapa masakan ringkas yang digemari sekeluarga... Itu la yang selalu di ulang2 memasaknya. 


Salah satunya ini la dia.... gambar kat atas tu, ringkas jer... Nak nampak bervariasi campur dengan kentang.  Makan plak berulam timun dan tomato.


Ini satu lagi gambar masak telur kicap jugak.... Yang ni tak ada kentangnya... tapi sedap jugak ni.. Tak abis2 ngan masak kicap telur rebus ...hihi!

Masak kicap ni dah banyak kali masuk blog.... so, klau nak resepi kliK je la kat SINI..

Okey... chau dulu...:)


Have a nice day! :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...