Just Klik!

Thursday, October 28, 2010

Edar Flyers Score A.... & Masak Rendang Ayam Pencen

Rendang ayam pencen seekor
Ari ni pagi2 masak dadih untuk jualan esok.... lepas tu masak rendang ayam pencen yang di tempah orang .... Masa ambil anak dari tadika pukul 12 tghari dan hantar anak sekolah rendah pukul 1 tghari sempat lagi edar flyers score A kat member2 yang sama2 hantar & ambil anak sekolah. Itulah aku.... kalaupun x jadi super woman...aku ni supermummy yang sibuk dari pagi hingga ke malam... masih sempat berblog lagi tu... Rendang ayam pencen tu aku masak lebih sikit untuk juadah tghari ni... 2 dalam 1 lah ni... Orang ni tempah x banyak manapun 1 ekor ayam je... RM 30. Sikit2 pun duit jugak. Janji masyuk...bolehlah kalau ada yang nk tempah... aku buat catering kecil-kecilan.

Have a nice day! :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...