Just Klik!

Sunday, January 30, 2011

Rezeki ada.....

Alhamdulillah..... minggu ni tempat niaga baru menampakkan hasilnya. Tapi tak cukup untuk menampung gaji pekerja dan bayar sewa. Kalau minggu lepas tak masuk langsung..... minggu ni kira orang dah tahu. Jual barang semuanya yang simple saja..... tak padan dengan sewanya yang mahal gila. Tu yang tak boleh nak tampung tu... Nak beli barang banyak2, modal sikit.... cukup2 nak meneruskan perniagaan. Entahlah...... ingat nak ajak anak buah yang jual buku tu (skrg ni dia tumpang letak buku kat tempat niaga-kira 10% je dari harga jual)share separuh. Kongsi lagi!!! Nak buat camne, tapi nak bagi syarat sikit. Tak nak macam dulu, jual barang yang sama. Takut nanti bersaing sesama sendiri. Kira bolehlah  daripada lepaskan tempat tu... ya tak?

Have a nice day! :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...