Breaking

Wednesday, March 2, 2011

Hepi Besday to meeeeee!!!!!

aku suka kek ni......... 
My birthday la hari ni...... nk ucap sendiri jelah..... Hepy Besday to me!!! Yang ke.........opps rahsia!!!  20, 30, 4.............. biarlah itu cuma angka. Yang penting aku rasa sentiasa muda, gembira dan bahagia. Bahagialah sangatttt.... Untuk diri sendiri.....cari dan galilah bahagia tu dalam diri sendiri..... prinsip aku!! 

Dah lama, dah macam2 rona kehidupan ni aku tempuh. Yang pahit...... yang manis...... yang senang..... yang susah n yang sangat2 susahpun dah aku tempuh sampai hidup merempat pun ada. Alhamdulillah..... semuanya berjaya kulalui. Sekarang ni nk kata susah tidak la .... tp senang belum lagi menjelma.... Aku kena bekerja keras kini untuk membangunkan kehidupan.... bila  bekerja adalah rezeki..  kalau duduk goyang kaki je... rezeki x mari. 

Di usia begini..... yg aku fikirkan adalah untuk membesarkan anak2... memberi mereka kehidupan yng baik  ...x lain dari itu. Buat kata pepatah tu..."Berakit-rakit ke hulu, berenang-renang ke tepian, bersakit-sakit dahulu, bersenang-senang kemudian....... insya'allah, aminnnnn!!!.....

Hidup ini umpama roda.....bukannya kita akan sentiasa di atas..... terkadang2 kebawah juga. Itulah roda kehidupanku...... Aku redha, aku pasrah..... Moga Allah sentiasa memberkati hidup kami sekeluarga.....Amin!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...