Just Klik!

Wednesday, January 20, 2016

Tumis Kacang Panjang Dan Sambal Sardin

Dah lama tak bersiaran di sini.... Nasib baik ada yang sudi singgah lagi. Kalau tidak, bersawang la blog nih. Aku bukannya sibuk mana pun, cuma tak ada masakan2 baru yang dapat ku update di sini. 

Sekarang ekonomi keluarga ku pun kurang stabil. So, masak pun makanan2 ringkas jer. Yang semuanya dah pernah ku update diblog ni. Tapi dek blog ni memaparkan kisah makanan dan masakan... letak ajelah gambar ni.


Inilah juadah hidangan keluarga ku beberapa hari yang lepas..... Simple jer. Nak resepi, boleh klik SINI dan SINI.

Sekarang aku sedang cuba membangunkan blog2 aku yang lain. Ada 2 blog tu. Blog personal dan blog butik. Gigih sebenarnya nak menambah rezeki keluarga. Doakan semoga aku berjaya melakukannya.... aminnnn!

p/s :Teringin nak  buat kek, apakan daya mixer dah rosak ....iskh..iskh...iskh :(




Have a nice day! :)

1 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...