Just Klik!

Tuesday, November 9, 2010

Air, Oh Air....

Pagi ni xde air.... aku ingat paip pecah lagi ke kat tepi jalan macam minggu lepas...atau syabas repair paip ke... rupa-rupanye air kena potong.....  Aku x sangka perkara ni boleh berlaku... sebab meter kat rumah x nampak berkunci atau pakai topi... rupanye dia memang dah kunci dari dalam...meter plastik memang gitu.. kata diorang  yg aku tanya... yalah aku xsedar bila masa org Syabas buat keje tu... Hubby aku kata  dah bayar bil awal bulan lepas.... rupanye dia bayar bil terdahulu je... ada dua bulan tertunggak lagi... padan muka aku.. seksa... Hubby dah pegi byr tapi petang nantilah dalam pukul 6.00 ptg baru dpt air balik... Dalam masa tu pandai2 lah kalau nk membuang apa ke... atau nk cuci apa2 ke... tahan ajelah!!!
Crazy 1
Have a nice day! :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...