Breaking

Sunday, January 11, 2015

Dah join advertorial.MY plak Blog Masakan nih...hehe!


Dah jemu memasak ke woooi.... beralih ke lain plak! Xdelah...cuma nah tukar mood je, cari peluang tambah duit belanja dapur.... Nanti boleh lah beli bahan masakan yang mahal2 dan peralatan yang canggih2 sekarang ni.... tak gitewww!

Hurm.... baru2 ni dapat tahu ada laman internet yang wawarkan  boleh cari duit tambahan dengan review produk atau apa2 aje oleh pengiklan kat blog kita. Excited lah aku... advertorial.MY huhu!.. Aku dah join dah! Tapi xde kerja yang mudah.... kini terpaksalah aku menggilap kembali skil karang-mengarang yang dah lama aku tinggalkan masa zaman sekolah berkurun dulu....hehe!


Nak join tak.....?  Senang je... klik je kat sini!. Lepas tu isi maklumat yang diperlukan. Tunggu email pengesahan, lepas tu klik link pengesahan yang dorang emailkan dan korang boleh login menggunakan password dalam email yang sama.

Nanti korang kena bayar duit pendaftaran sikit... sekali je tu yang kena bayar. Insya'allah bebaloi dengan faedah2 yang korang boleh dapat dengan advertorial.MY ni. Takkanlah dalam banyak2 pengiklan tu tak de yang berminat dengan blog kita kan?

Dah daftar dan dah bayar kat advertorial.MY .... jangan lupa submit blog korang.... Ceritalah yang baik2 tentang blog korang tuh! Macam blog aku ni... blog masakan... so, aku kalau boleh nak pengiklan yang berkisar tentang makanan, masakan, perencah masakan, produk masakan dan makanan yang sangat2 sesuai dengan blog nih... yang lain2 tu boleh jugaklah dipertimbangkan.



Opps.... satu lagi yang aku lupa... letaklahlah harga untuk job yang korang nak buat tu.. tapi jangan lah demand sangat...kang xde plak job yang sangkut... hihi! Bak kata pepatah "Ukur baju di badan sendiri"... kita kayuh pelahan-lahan untuk permulaan. Akan datang cerita dah lain...

Apa tunggu lagi..... meh le kome... join advertorial.MY sama2 kita.... ha! dah keluo ayat peghak pekat aku tu...keh..keh..keh! 


p/s : So... nanti, tunggulah kemunculan  aku dengan masakan yang canggih2 bila dah dapat duit review tu.... x sabo nih!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...