Just Klik!

Thursday, July 19, 2012

Produk Terbaru ~ Kerongsang Dan Sepit Rambut Kain

Ini produk jualan terkini aku. Buat sendiri...... itu yang sibuk sangat tu. Idea buat kerongsang ni aku dapat dari kengkawan peniaga di tempat niaga yang pernah aku pergi. Aku ni macam2 tempat berniaga dah pernah pergi.... dari expo, karnival hingga ke pasar2 tani, malam dan pasar pagi. 

So, terjumpalah peniaga ni yg sambil berniaga asyik menjahit produk ni. Akupun mula mengendeng dan belajar dari dia. Diapun x kedekut ilmu..... Produk ni baru sebulan aku jual....... dahpun dapat sedikit modal balik. Alhamdulillah.....!



Harga Jualan : 

1 pc  - RM 2.00
3 pcs - RM 5.00

Harga Borong :

Beli sekurang2nya 30 pcs harga RM 1.20 - 1 pc
Kalau beli 50++ pcs harga RM 1.00 - 1 pc

* Boleh juga consignment tp di Shah Alam je......kena bincang dan kenal2 dulu!

Jika berminat..... hubungi Noor di 017-2387594


Have a nice day! :)

1 comments:

Asyifa Mustaffa said...

mcm2 pesen ye skrng nie....hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...