Just Klik!

trendy.... beauty..... anggun.....!

Blog Santai-santai jerrrrrrrr..........!

Wednesday, October 17, 2012

Projek Baru ~ Crochert Craft

Skrg ni aku dah berjinak2 dengan hobi crochet mengkrochet plak.... Dek disebabkan keboringan menjaga bisnes kecil-kecilan sepenuh masa aku skrg ni.... akupun carilah idea utk menghilangkan kebosanan.

So, inilah alkisahnya.... tentang kait mengait ni atau nama inggerisnya dan glamernya crochert...Sebenonya dah lama aku tau dan biasa buat ni, waktu dulu2lah zaman2 remaja lagi. Cuma aku upgrade je... xde sibuk nk buat segala lapik bagai tu... aku nk buat kerongsang, sarung hp, purse dan macam2 lagi....Semuanya \untuk dijual...hehe! 

Cantik tak?
Tp buat masa ni baru ada beberapa item je... so jualan crochert online baru nak bermula. Kalau sesiapa yg berminat nk tengok....manalah tahu kot2 berminat plak, bolehlah order....!! KLIK SINI Ini kiranya butik online akulah.... macam2 ada... dari baju, handbag dll..!

Kerongsang benang kait...:)

p/s : Inilah juadah aku kini..... xkan nk bawak oven sambil berniaga plak...! nanti2lah aku updated masakan plak di lain masa....





Have a nice day! :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...