Breaking

Monday, October 3, 2011

Mini Pizza by Koperasi Wanita Felda Bukit Cerakah

Ari ni aku cuma nk perkenalkan produk je.....

Produk Jualan aku di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam atau lebih di kenali sebagai masjid negeri je.



Produk ni adalah Mini Pizza yg dibuat oleh Koperasi Wanita Felda Bukit Cerakah.

Jangan tanya resepi..... sebab bukan aku yg buat yerrrrrrr!!!

Mini Pizza ni dah dibalut dengan plastik nipis.... tu yg kt gambar nampak berkilat dan berkedut tu.

Jualan Mini Pizza ni paling laris kt gerai aku ni..... sekali aku order utk jualan dlm 3 hari berniaga dlm 300 hingga 500 keping. Habis............!!!

Sedap ni..... sekali rasa nak 2.... dah 2 nak pulak 3... itulah punya penangan pizza ni.

Harga : RM 1.00 sekeping.

Sesiapa nk rasa, boleh datang ke Masjid Negeri, Shah Alam. Aku berniaga setiap Jumaat, Sabtu dan Ahad.

Boleh juga kalau sesiapa nk order buat majlis....

Hubungi : 0172387594 - Noor


1 comment:

Anonymous said...

Sertai Rakan Koperasi 1KUBSB
...dapatkan diskaun, baucar dan rebat tunai untuk koperasi tuan/puan. Cepat, tawaran TERHAD!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...